Logo

philips 46pvl9732

Skriv et svar
12/25/2007 1:00:50 PM #1 av 6
Postet av: roger14
Hei.
Har hatt denne tv'en i 1 veke nå, og er sålangt veldig fornøyd med den. Men er litt dårlig på fotballsendinger på canal+. Men utenom det så har den veldig bra bildekvalitet. Kan bruke angreretten vist eg vil.
Då lurer på om det er noen andre på forumet som har sony w3000 eller x3500, jvc dv8 eller toshiba z3000. Er noen av desse tv'ene bedre enn philipsen?

God Jul til alle.

Mvh,

Roger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/25/2007 1:55:06 PM #2 av 6
Hvis du skal bruke den til vanlig tv titting og film er nok plasma ett bedre valg, siden at plasma gir ett bedre bilde på analoge signaler samt at det er bedre kontrast og sortnivå på de.

Jeg ville sett på denne:
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=86622

Her får du en meget god tv for pengene som har vunnet tester i fleng. Så hvis du ikke har mange vinduer og skal bruke den mest til PC så er nok Plasma det beste valget for deg.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/25/2007 3:55:14 PM #3 av 6
Postet av: roger14
Takk for svar, men hvordan blir pc på 1024x768? Og har denne tv'en 1:1 pixelmating sånn at det stemmer overens med pc'en?

Roger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/25/2007 4:37:37 PM #4 av 6
Hvordan pc blir på plasma er jeg usikker på da jeg ikke har prøvd, noen sier det går helt fint, mens andre ikke. Så du får heller håpe på svar fra noen andre som har prøvd det.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/25/2007 6:49:38 PM #5 av 6
Postet av: roger14
Når eg kobler til pc'en til tv'en og fører musa over skjermen, så henger musa litt igjen, nesten som ein liten skygge. Det er ikkje noko stort problem, men er det noen andre som har erfart dette med andre tv'er?

Mvh,

Roger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/25/2007 6:58:32 PM #6 av 6
Ok, jeg har ikke nott noen problemer med lignende ihvertfall. Sjekk pekeralternativene og at du ikke har kommet nær "pekespor" knappen el.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar