Logo

Pakketilbud fra Lefdal!

Skriv et svar
1/27/2008 12:02:05 AM #1 av 5
Postet av: Snusboksen
Hei!

Jeg skal ha meg hjemmekinoanlegg, men budsjettet er i ferd med å rase bare på å isolere og lekte ut rommet som egentlig skulle være en bod ... Så derfor har jeg bestemt meg for å gå litt ned på utstyret. I den forbindelse, et spørsmål:

Lefdal har et tilbud nå på BenQ MP511 Plus-prosjektor (DLP) og Hama lerret på 180 x 180 med svart ramme til den nette sum av 4995 kroner. Når jeg får både prosjektor og lerret for knapt 5000 kroner blir jeg litt skeptisk, har jeg grunn til det? Noen som vet noe om prosjektoren og lerretet?

Veldig takknemlig for svar på dette. Jeg venter med å løpe og kjøpe inntil jeg har fått det ...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/27/2008 12:04:16 AM #2 av 5
Postet av: Snusboksen
Rommet er forøvrig 16 kvm. Det er ca 5-6 meter fra lerret til der sofaen skal stå.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/27/2008 2:09:54 AM #3 av 5
Det ser ut som en helt grei prosjektor, men skal den brukes til film ville jeg heller vurdert Optoma HD70:
http://www.hjemmekino.no/database/proje ... alognr=100

Denne prosjektoren har blant annet fått gullmedalje i budjettklassen i Lyd og Bilde`s årskavalkade og ser ut til å være en svært god prosjektor til prisen. Det kan godt hende at pakken fra Elprice kan være ett meget godt kjøp for pengene, men det er blant annen ingen digitale innganger på den. Så, jeg vil heller anbefale deg å vente litt å spare slik at du får en bedre og ikke minst mer fremtidsrettet prosjektor. Det er en del som angrer på at de ikke heller ventet litt til og heller brukt ett par tusen til enn ved at de kjøpte noe billig der og da. Kanskje du har mulighet til å se på den først? Det viktigste er at den dekker dine behov. Hvis du tror at avstand eller plassering er noe porblem, besøk produsentens hjemmeside og bruk prosjektor kalkulatoren for dette.

Lykke til!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/27/2008 1:42:33 PM #4 av 5
Postet av: Snusboksen
Ok, takk for hjelpen! Er enig med deg om dette. Visste ikke at det ikke var digitale innganger på den. Jeg har også vurdert å bruke litt penger på prosjektor og bruke veggen som lerret. Er dette å anbefale eller er det å kjøpe prosjektor uten lerret med, det samme som å kjøpe et brød eller en lompe uten pølse?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/27/2008 8:27:50 PM #5 av 5
Det er fullt mulig å få ett godt resutalt ved å bruke veggen som lerret med forbehold om å bruke riktig maling og riktig type underlag, men ellers er lerret å foretrekke.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar