lenny25
Aktiv
E-post
Angånde bestilling av PV600 fra Elkjøp, er det noen som vet hvilket fraktfirma de bruker? Bærer de TVen helt opp i stuen eller bare til gateplan? Er de klar over måten plasmaer skal fraktes på (oppreist ikke liggende) ?
Kjell
Aktiv
E-post
Det har blitt mye prisprat her den siste tiden, så jeg tenkte jeg kunne bidra med mine kalibreringresultater. Som dere (dessverre ikke
) ser så går det an å få et bra resultat med dette apparatet. Dette er tatt med en DVD spiller via HDMI og 720p. Så får jeg selvfølgelig ikke lov til å vedlegge så store filer da ufff. Nå er det så lite at det ikke er lesbart så da gir jeg blanke i det, men merkelige forumregler dette her? I linken står det at det ikke er noen begrensninger, så en moderator bør vel få sett på det?
http://forum.hjemmekino.no/attach_rules.php?f=8
shell_bourne
Aktiv
E-post
Er det noen som hvet når neste generasjon av plasma til pana kommer?
Tenker da på G10 paneler.
Har egentlig lyst på Pioneer, men de er jo litt over mitt pristak. Tipper vel at de fremdeles er dyre når de nye panelene kommer nå i høst.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Først må vel generasjon 9 komme på markedet. Vil anta at generasjon 9 av hjemmeskjermene kommer til våren i mai/juni.
Generasjon 9 av proffskjermene kommer nå i september hvis jeg har forstått riktig.
Generasjon 10 kommer vel sikkert mai/juni 2008.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
sanasol
Aktiv
E-post
Er det noen her som har bestilt PV600 på Elkjøps internettbutikk, og som kan si hvorvidt denne tv'n blir levert med bordstativ når man bestiller via internett?
diggy
Aktiv
E-post
"sanasol" skrev:Er det noen her som har bestilt PV600 på Elkjøps internettbutikk, og som kan si hvorvidt denne tv'n blir levert med bordstativ når man bestiller via internett?
Bordstativ er ikke inkludert. Hvis du klikker på "Spesifikasjoner", så står det nesten nederst på listen.
-diggy-
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
diggy
Aktiv
E-post
I et tidligere innlegg ble det nevnt noe om at fjernkontrollen til PV600 må pekes tilnærmet normalt på skjermen for at den skal fungere. Noen som har erfaringer rundt dette?
-diggy-
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"diggy" skrev:I et tidligere innlegg ble det nevnt noe om at fjernkontrollen til PV600 må pekes tilnærmet normalt på skjermen for at den skal fungere. Noen som har erfaringer rundt dette?
Jeg leste dette på et amerikansk forum, at den reagerte dårlig og måtte pekes rett på skjermen. Har ikke opplevd det. Fjernkontrollen fungerer veldig bra, og jeg blir mer og mer fornøyd med skjermen.
Johnny Boy
Aktiv
E-post
For de som ønsker å se pv60 i massevis kan titte på tabloid på tv2
viking01
Aktiv
E-post
Jeg har nettopp kjøpt pv600, og var kjempefornøyd med kvaliteten på bilde og lyd. men plutselig "beskjæres" bilde på skjermen. det har vart i to dager nå, og jeg får ikke ordnet dette.
for eksempel så kommer ikke nrk2 logo med på skjermen, på fotballekstra på tv2 ser man ikke fotballkampene (resultatene) i venstre bildekant osv.
jeg har forsøkt å endre aspect ratio, men i 4:3 eksempelvis blir det to gråe striper på siden av bildet.
det er sikkert bare jeg som er dum (teknisk innsikt på nivå med en 3 åring), men trenger hjelp! anyone??
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Bruker du digital dekoder, eller har du vanlig analog antennetilkobling?
Mvh
Rune
viking01
Aktiv
E-post
digital dekoder - motorola fra upc
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Er det slik å forstå at selv om du setter apparatet på 4:3 så forsvinner deler av bildet utenfor kanten. (det det er grått)
Har du sjekket om at dekoderen står til 16:9 TV?
Mvh
Rune