Logo

Offisiell tråd: Panasonic PV60, PV600, PA60

Skriv et svar
7/8/2006 8:23:12 AM #451 av 923
Postet av: bjet
"bomholt" skrev:
"Johnny Boy" skrev:Ingen som kan dele noen bilder av pv600 som henger eller står i stua? Hadde vært veldig interessant å sett det :)

Kommer. Må bare låne et digital kamera. Skal skrive litt erfaringer også. Kan røpe at så langt er det meget lovende! :D

Skal også få lagt ut mitt i løpet av helga. Fikk mitt på onsdag, og er meeeget godt fornøyd. Er i utprøvingsfasen. Jeg har prøvd å finne ut av opptak på SD kortet, men det skjer ingen ting når jeg trykker på "SD record" knappen selv om jeg har stillt inn opptakstid og formattert kortet.
Legger også merke til at "SD record" knappen er lavere enn de øvrige knappene på fjernkontrollen. Er det riktig? Er det noen som har fått dette til?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
7/8/2006 10:13:46 AM #452 av 923
Postet av: Narum
Jeg fikk min Pv600 på torsdag! Venter fortsatt på Veggfeste fra Vögel's som er bestilt. Men jeg satte den på en komode midlertidig! :lol:

Veldig rått bilde. Rocker HARDT med Xbox360 og PGR3 :D DSC00045.JPG DSC00045.JPG ( 20.150390625 KB) Vist 1671 ganger
7/8/2006 10:37:20 AM #453 av 923
Postet av: aebriol
"Veldig rått bilde. Rocker HARDT med Xbox360 og PGR3"

hehe faktisk det jeg gleder meg mest til å prøve også :)
7/8/2006 10:46:47 AM #454 av 923
Det er bare å glede seg. :shock:

Har nesten ikke sett på TV med den. Bare XBOX og DVD!
Må si jeg er imponert. Holdt på å kjøpe PV500 rett før PV600 ble lansert. Jaggu bra jeg venta! Er jo ikke sinnsykt store forskjellen, men læll da gut!

Nå er det bare å vente på Veggfeste! Ting tar tid! :roll:
7/8/2006 11:11:52 AM #455 av 923
Postet av: orso
"Narum" skrev:Det er bare å glede seg. :shock:

Har nesten ikke sett på TV med den. Bare XBOX og DVD!
Må si jeg er imponert. Holdt på å kjøpe PV500 rett før PV600 ble lansert. Jaggu bra jeg venta! Er jo ikke sinnsykt store forskjellen, men læll da gut!

Nå er det bare å vente på Veggfeste! Ting tar tid! :roll:

Hvilke veggfeste har du bestilt? Du har kanskje fått med deg at jeg har prøvd to veggfester som ikke passet?
7/8/2006 7:31:08 PM #456 av 923
Postet av: lenny25
Hvilket vegggfeste passer best til PV600 da? Et spørsmål litt på siden:PV600E,PV600 og PV600W er dette alle samme modellen? Blir litt forvirret av alle betegnelsene...
7/8/2006 9:32:59 PM #457 av 923
Postet av: bunnfisker
Ser at NetonNet.no selger PV600 til 22900,-

Noen som har erfaring med denne netbutikken?
7/9/2006 2:20:29 PM #458 av 923
jeg har bestilt EFW 6345 fra Vögels. pluss kabelskjuler.
7/9/2006 3:56:51 PM #459 av 923
Postet av: bjet
"bjet" skrev:
"bomholt" skrev:
"Johnny Boy" skrev:Ingen som kan dele noen bilder av pv600 som henger eller står i stua? Hadde vært veldig interessant å sett det :)

Kommer. Må bare låne et digital kamera. Skal skrive litt erfaringer også. Kan røpe at så langt er det meget lovende! :D

Skal også få lagt ut mitt i løpet av helga. Fikk mitt på onsdag, og er meeeget godt fornøyd. Er i utprøvingsfasen. Jeg har prøvd å finne ut av opptak på SD kortet, men det skjer ingen ting når jeg trykker på "SD record" knappen selv om jeg har stillt inn opptakstid og formattert kortet.
Legger også merke til at "SD record" knappen er lavere enn de øvrige knappene på fjernkontrollen. Er det riktig? Er det noen som har fått dette til?
7/10/2006 11:49:22 AM #460 av 923
Postet av: Johnny Boy
Dere som har pv600, har dere lagt merke til noen av problemene som beskrives her av pacman og psyman fra minhembio? http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=118122&st=2520&searchtime=
7/11/2006 5:35:05 PM #461 av 923
Postet av: øivindo
Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...

Ser også at så å si alle logoene kan henge seg fast..
Er dette innbrenning eller?
7/11/2006 6:27:31 PM #462 av 923
Postet av: ziik
"øivindo" skrev:Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...

Har hatt pv60 i 2 uker og kan ikke se det du nevner.
7/11/2006 6:39:16 PM #463 av 923
"ziik" skrev:
"øivindo" skrev:Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...

Har hatt min i snart 2 mnd..
7/11/2006 7:00:16 PM #464 av 923
Postet av: ziik
"øivindo" skrev:
"ziik" skrev:

Er det et problem som du har hatt hele tiden eller har det kommet nylig?
7/11/2006 7:04:16 PM #465 av 923
"ziik" skrev:
"øivindo" skrev:
"ziik" skrev:

Er det et problem som du har hatt hele tiden eller har det kommet nylig?

La merke til dette for noen dager siden..
Skriv et svar