bjet
Aktiv
E-post
"bomholt" skrev:"Johnny Boy" skrev:Ingen som kan dele noen bilder av pv600 som henger eller står i stua? Hadde vært veldig interessant å sett det
Kommer. Må bare låne et digital kamera. Skal skrive litt erfaringer også. Kan røpe at så langt er det meget lovende!
Skal også få lagt ut mitt i løpet av helga. Fikk mitt på onsdag, og er meeeget godt fornøyd. Er i utprøvingsfasen. Jeg har prøvd å finne ut av opptak på SD kortet, men det skjer ingen ting når jeg trykker på "SD record" knappen selv om jeg har stillt inn opptakstid og formattert kortet.
Legger også merke til at "SD record" knappen er lavere enn de øvrige knappene på fjernkontrollen. Er det riktig? Er det noen som har fått dette til?
Narum
Aktiv
E-post
Jeg fikk min Pv600 på torsdag! Venter fortsatt på Veggfeste fra Vögel's som er bestilt. Men jeg satte den på en komode midlertidig!
Veldig rått bilde. Rocker HARDT med Xbox360 og PGR3
DSC00045.JPG (
20.150390625 KB) Vist 1671 ganger
aebriol
Aktiv
E-post
"Veldig rått bilde. Rocker HARDT med Xbox360 og PGR3"
hehe faktisk det jeg gleder meg mest til å prøve også
Narum
Aktiv
E-post
Det er bare å glede seg.
Har nesten ikke sett på TV med den. Bare XBOX og DVD!
Må si jeg er imponert. Holdt på å kjøpe PV500 rett før PV600 ble lansert. Jaggu bra jeg venta! Er jo ikke sinnsykt store forskjellen, men læll da gut!
Nå er det bare å vente på Veggfeste! Ting tar tid!
lenny25
Aktiv
E-post
Hvilket vegggfeste passer best til PV600 da? Et spørsmål litt på siden:PV600E,PV600 og PV600W er dette alle samme modellen? Blir litt forvirret av alle betegnelsene...
bunnfisker
Aktiv
E-post
Ser at NetonNet.no selger PV600 til 22900,-
Noen som har erfaring med denne netbutikken?
Narum
Aktiv
E-post
jeg har bestilt EFW 6345 fra Vögels. pluss kabelskjuler.
Johnny Boy
Aktiv
E-post
øivindo
Aktiv
E-post
Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...
Ser også at så å si alle logoene kan henge seg fast..
Er dette innbrenning eller?
ziik
Aktiv
E-post
"øivindo" skrev:Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...
Har hatt pv60 i 2 uker og kan ikke se det du nevner.
øivindo
Aktiv
E-post
"ziik" skrev:"øivindo" skrev:Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...
Har hatt min i snart 2 mnd..
ziik
Aktiv
E-post
"øivindo" skrev:"ziik" skrev:"øivindo" skrev:Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...
Er det et problem som du har hatt hele tiden eller har det kommet nylig?
øivindo
Aktiv
E-post
"ziik" skrev:"øivindo" skrev:"ziik" skrev:"øivindo" skrev:Heisan har nu PV60 ser at tv3 logoen henger seg igjen på tven når reklamen kommer spesielt når det blir reklame der det vises hvit bilde da ser jeg logoene men vises en stund å så blir dem borte.har justert ned alt av kontrast etc.. Fikk tv3 logoen brent fast etter at jeg hadde brukt DVE platen men TV3 logoen er forsvunnet nu...
Er det et problem som du har hatt hele tiden eller har det kommet nylig?
La merke til dette for noen dager siden..