clinton
Aktiv
E-post
Hei.
Jeg er rimelig ny på forumet her og lest gjennom en god del poster no og forskjellige guider o.l
Tenkte og kjøpe meg ny tv no,men er veldig veldig usikker på hva jeg bør gå for.ser at de fleste tver som blir anbefalt var tver som kom ut tidlig i år,eller i fjord.
er de begynt og bli litt "gamle" no eller?kommer det ikke nyere modeller av diverse produkter snart som kan være vert og vente på?tenker sånn i de nermeste månder.
Kommer mest til og bruke tven til og spille film fra pc,dvd og konsol.Blir nok litt tv titting og,men ikke mye.
Har kikket en del på LG 42PM1MA og Philips 42PF5331.
Finner foresten INGEN info her på forumet eller andre forumer om Philips tven.Tenker da på folk som har kjøpt dette,og har tilbakemeldinger.Fikk bare opp 3 poster når jeg søkte på det,så er vist ikke så veldig omtalt virker det som.
Har budsjett på 14000 +-
Tven må ha minimum 1 hdmi,helst 2.eller 1 hdmi og en dvi.
Noen som vet om noe som kunne passe,eller hvordan det er med nye tver de 2 neste månedene kanskje?
Takker for alle svar
Mvh clinton
knutinh
Hjemmekinoekspert
E-post
clinton
Aktiv
E-post
Går for enten LG 42PM1MA eller Philips 42PF5331.
Hadde vert kjekt hvis noen hadde noe og si om de.Hva er det beste kjøpet??Kjøper en av dagene,så hadde vert greit med litt tilbake melding.
Går også til innkjøp av en xbox360 så kommer til og bruke tven en god del til det.
knutinh
Hjemmekinoekspert
E-post
Til ditt bruk ville jeg vel kanskje ha vurdert en lcd.
-k
clinton
Aktiv
E-post