Logo

nye høytalere til SUX301 forsterker

Skriv et svar
6/6/2005 8:48:22 PM #1 av 4
Postet av: xuax
Besteforeldre til kjærsten har i mange år vannet en av høytalerne de har i stua og tilslutt løsnet flere av elementene :roll: og de må ha noen nye.
De har en gammel TECHNICS SUX301 forsterker, hvor 4 høytalere er koblet på 2 høytalerutganger. De var ikke akkurat interessert i å bytte noe annet så problemet mitt ligger i at de har bedt meg finne noen nye :?: :?:
Jeg har ingen spesifikasjoner på forsterkeren og valget av høytalere må nok begrense seg til yamaha da jeg har fått ordnet meg noen greie priser derfra :) Er det NOEN der ute som har noen forslag??
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
6/6/2005 10:06:16 PM #2 av 4
Postet av: boly
Sjekk Proson Libra 654 Calvados til 695,- på siba, hørte dem tidligere i år, og synes de funka MEGET bra til den prisen.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
6/6/2005 10:09:20 PM #3 av 4
Postet av: Runel
Skal de ha 4 nye gulvstående eller satelitt? Hvis det kun begrenser seg til Yamaha så vil jeg foreslå NS515F/555 Fin finish og spiller bra. Fåes bokhøylle høytalere størrelse også.
Vil anbefale 2 høytalere så fremt ikke forsterkern er bygget for 4 høytalere på vanlig kobling :wink:
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
6/6/2005 10:33:08 PM #4 av 4
Postet av: xuax
ser ut til at jeg får overbevise dem om 515/555 får se litt på regnestykket når ferien er her.
De har ikke noe hjemmekino,men 2 høytalere i 1.etg og 2 i 2.etg. :? Har nevnt dette med forsterkeren, men får heller prøve igjen etter sommeren. Takk for hjelpen
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar