Logo

NYBEGYNNER MED NOEN SPØRSMÅL

Skriv et svar
2/17/2006 5:35:54 AM #1 av 4
Postet av: tobago
HAR EN PANASONIC PTAE 700E

HAR KJØPT DETTE HOS HIFI KLUBBEN OG ØNSKER EN VURDERING AV DET JEG HAR KJØPT ER BRUKBART:

DENON AV-RECEIVER- DENAVR 2106SI

DALI HØYTALERE:
DALI CONCEPT 2C - DALI CONCEPT SENTERHØYTTALER- DALI CONCEPT SUB 12BK- DALI CONCEPT6C

DENON DVD SPILLER: DENDVD 1720SI

HÅPER PÅ POSITIVT SVAR

GEIR
You never walk alone!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/17/2006 6:31:32 AM #2 av 4
Postet av: Vector
Som nybegynner, så bør ikke dette vere noe dårlig valg. Concept serien skal jo vere helt "OK" liksom. Projektoren er veldig fin for en nybegynner da :) Ser ikke så ille ut dette.
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/18/2006 1:52:05 AM #3 av 4
Postet av: nuud
Hei!
Har nøyaktig samme høytaler-oppsett som deg, så jeg synes du har gjort et bra valg! :D
Dette er mitt aller første hjemmekino-oppsett og grunnen til at jeg valgte denne høytalerpakken var kombinasjonen pris/ytelse. At concept-serien er "helt "OK" liksom", som Lund sier, handler like mye om hvor en selv står og hvilken referanse man selv velger, som målbar lydkvalitet. Noe som igjen er en subjektiv oppfattning, og er derfor svært vanskelig å "måle". Dette har blitt diskutert opp og ned i forumet tidligere, så jeg tenker jeg stopper der. Men jeg tror de aller fleste med en litt over gjennomsnittlig interesse for HiFi kan være enige i, er at hjemmekinoen din er evig mye bedre enn de produktene man kan kjøpe på supermarkedet. Du vet, plastprodukter i en glorete pakkeske med lovnadsord som; THX digital surraund, dålbyrundtomkrenglyd, Chuck Norris certified, med flere. De veier omtrent like mye som en kvart loff og har gjerne en eller flere blinkende lanterner. :wink:
Vil til slutt bare understreke at jeg er på ingen måte noen guro innen lyd&bilde, men har helt klart blitt bitt av bassillen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/18/2006 9:24:32 AM #4 av 4
Postet av: boly
Oppsettet ditt er meget bra.

Chuck Norris certified er det helt sikkert ikke :wink:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar