Logo

LG bak projeksjons tv (LG RE-44SZ21RD)- trenger info!

Skriv et svar
8/3/2004 10:28:50 PM #1 av 10
Postet av: the viking
Hei,

Har tenkt å kjøpe meg prosjektor eller bak projeksjons tv, plasma blir foreløpig for dyrt. Skal bruke den til TV, spill, og filmer i den rekkefølgen. Denne tv'en fikk karakter 10 i Lyd & bilde kavalkaden for 2004. Har selv sett tv'en og synes bildet så bra ut, bortsett fra zt skjermen er ganske reflekterende. Siden dette er en DLP tv slipper jeg også problemer med innbrenning av bilder. Finner ikke mye informasjon om denne tv på nett, men det lille jeg har funnet ser veldig positivt ut. Noen som kjøpt denne tv'en eller kan hjelpe meg med å vurdere hva jeg bør kjøpe. Pris på komplett.no er ca 23000. Takk for all hjelp :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/9/2005 10:22:29 PM #2 av 10
Postet av: partypulp
Lurer på akkurat samme jeg.
Tenkte jeg skulle kjøpe denne neste uke.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/9/2005 11:03:28 PM #3 av 10
Postet av: huztla
Heisann, Smartclub solgte denne TV`n for 13000 for 3 uker siden.... Så du kan kanskje ta deg en tur dit for å se om det er noen igjen? (sikkert liten sjangse men..), Kan jo hende de har en god pris på den sånn ellers oxo !!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/10/2005 12:22:32 AM #4 av 10
Postet av: partypulp
Jupp

Der jeg har tenkt å kjøpe den :)
De har nå satt den ned til 11 999,-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/10/2005 12:27:38 AM #5 av 10
Postet av: - MaRe -
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/10/2005 12:35:06 AM #6 av 10
Postet av: partypulp
Der ja :)

Ser komplett selger den for 18000..
Blir nok Smart club neste for meg ja.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/12/2005 4:26:02 PM #7 av 10
Postet av: partypulp
Noen som har erfaring med denne eller?

Hadde vært moro å høre postive / negative erfaringer..

Samt om noen vet levetiden på pæra..?
partypulp

Min DVD samling
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/12/2005 5:28:12 PM #8 av 10
Postet av: huztla
Heisann! Jeg har lurt på denne skjermen selv, er meget bra bilde på den etter som det jeg har sett, men det er en ting som holder meg igjen, og det er levetiden på pæra som sies å være 6-8000 timer, noe som igjen tilsvarer 3 år, ved 8 timer om dagen! Ringte å sjekket hva en slik pære kostet og fikk til svar at det kom på 5000!!!! ved pæreskift, dette da ved et verksted, da man bryter garantien ved å bytte den selv. Om dette er et problem vet jeg ikke, da garantien er på 2 år, og etter dette så må man betale det selv, med mindre det er en reklamasjonsfeil... Hvis ikke jeg tar helt feil så har jeg sett at en lampe koster ca 280 £ i england, og dette tilsvarer vel en 3000 +- i NOK... Så dette blir en avveining, klarer ikke å bestemme meg selv jeg :/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/12/2005 5:44:26 PM #9 av 10
Postet av: partypulp
Oida.. var en spenstig pris det.. halvparten av hva tven koster faktisk.
Men jeg tror jeg går for den alikevel. Man sitter som regel ikke 8 timer foran tven om dagen da :) ikke jeg iallfall.
Men som du sier.. garantien er på 2 år.. da er det vel samme f. om man bytter pæren selv etter 3 år.. så sant man klarer det selv da.

Syns du skal gjøre som meg og gå for denne skjermen jeg :)
partypulp

Min DVD samling
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/12/2007 8:56:19 AM #10 av 10
Postet av: partypulp
Da har jeg kommet til den dagen at jeg tror pæren min har gått.

Jeg skrur på tven, den står på i 2 sek, så blir bildet borte.. det går 2 sek til og tven skrur seg av.

Har hatt den i rundt 3 år nå tror jeg.. såå jeg vil tro det er pæra som kødder litt.

Iallefall, jeg lurer litt på hva folket her hadde gjort.. kjøpt ny pære, eller kostet på seg en ny tv.

LG Lamp for RE44SZ21RD OSRAM - kr 2 985,-


Tven har funket fint for meg disse 3 årene.. men nå er jo tver så utrolig billig, og jeg vil nesten tro det lønner seg å kjøpe en ny, større og bedre tv enn å koste på 1/4 av org. kjøpesum på ny pære.

Anybody?
partypulp

Min DVD samling
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar