Logo

Kobling av PC og stereo

Skriv et svar
10/14/2010 1:04:19 PM #1 av 2
Postet av: Ærven
Hei,
Jeg har en Acer stue pc og et sony minianlegg som jeg prøver å koble sammen. Begge enhetene har HDMI utgang, skal det ikke bare være å koble til en HDMI kabel så skal jeg få lyd fra pc'en? Kan det være noe innstillinger på pc'en som må settes opp?
Jeg har også anlegget mitt koblet til PS3, og det fungerer helt fint. Pc'en er koblet opp til tven med RGB og fungerer fint, bortsett fra at jeg ikke får noe lyd i anlegget.. Kan det være mulig at HDMI kabelen faktisk er ødelagt? Selv om jeg ikke ser noe feil på utgangene..?
Jeg har bilder av begge deler, men de var for store til å lastes opp her. Om noen er nysgjerrige så kan jeg eventuelt sende på mail.

På forhånd takk for hjelpen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10/14/2010 2:19:09 PM #2 av 2
Postet av: Torja
Innstillinger på PC som må settes opp. Hvilket operativ system har du? Du må åpne avspillingsenheter... finner det ved å høyre klikke på høytaler ikonet nederst på høyre side av ditt PC vindu...
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar