Logo

kOBLE SAMMEN TO RECIVERE

Skriv et svar
1/29/2005 11:12:26 AM #1 av 7
Postet av: Andrull
jEG HADDE TENKT MEG Å KJØPE EN ROMPERISTER OG SÅ KJØPE EN BRUKT/RIMELIG FORSTERKER, SOM JEG SKAL BRUKE TIL ROMPERISTERN. jEG HAR EN PIONEER VSX 812 RECIVER. Spørsmålet er hvordan kobler man sammen to recivere? Takk på forhånd!!! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/29/2005 2:27:07 PM #2 av 7
Postet av: Schumacher
Det enkleste er hvis du kjøper deg en aktiv sub som har innebygd forsterker.så slipper du en egen ekstern forsterker for det.Men hvis du må gjøre det slik så kan du bruke subwoofer pre-out utgangen på reciveren din og koble den til hvilken som helst linjeinngang (f,eks aux) på den eksterne forsterkeren som du bruker på suben...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/29/2005 3:49:11 PM #3 av 7
Postet av: Granberg
Har ikke PIONEER VSX 812 utgang for passiv subb?
Hvis den har det trenger du ikke å kjøpe egen forsterker for rumperisteren.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/30/2005 12:23:19 AM #4 av 7
Postet av: Andrull
Bruker romperister høytalerkabel eller sub kabel. Hvet ikke hvordan utgangen for passiv sub ser ut som. Min har sub preout og en sub inngang som går under DVD 7.1 ICH INPUT :o
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/30/2005 12:56:11 PM #5 av 7
Postet av: Granberg
Klar for komplett 7.1 oppsett, eller kanskje en passiv sub i tillegg til 5.1
7 høyttalerterminaler gjør det mulig å drive 2 stk. bakre senter for bedre lyd. Bruker du ikke den sjette kanalen, kan du koble til en passiv subwoofer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/30/2005 4:16:06 PM #6 av 7
Postet av: Andrull
Noen som vet om romperisteren kommer med en halv meter Høytalerkabel, eller en halv meter subwoofer kabel
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/15/2005 6:10:29 PM #7 av 7
Postet av: Faller
rumperistere kommer med høytalerkabler og de bruker bare høytalerkabler.. siden ingen andre svarte så svarer jeg..:p
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar