milkshake1
Aktiv
E-post
Skal gå til innkjøp av prosjektor å treng med det litt hjelp/tips...
Prosjektoren skal brukes til PC,parabol og dvd...
Har sett meg ut 3 stk eg syntes såg bra ut... BenQ PB2220, Epson EMP-TW10H og Panasonic PT-AE700E...
Nokon som har noko erfaring med desse prosjektorane?? eller andre prosjektorar som er bedre enn dei 3 nevnt oven i samme prisklasse, så kom med det... treng all den hjelp eg kan få...
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Har kun erfaring fra AE700 og den var meget bra synes jeg. I tillegg koster den nå 13 inkl panasonic dvd brenner. Må jo sies å være en bra pris. Alternativ fra sverige til ca 11K.
milkshake1
Aktiv
E-post
"arntos" skrev:Har kun erfaring fra AE700 og den var meget bra synes jeg. I tillegg koster den nå 13 inkl panasonic dvd brenner. Må jo sies å være en bra pris. Alternativ fra sverige til ca 11K.
Skal til Sverige i neste veke, så tenkte eg skulle sjå etter der.. nokon linkar der eg kan inn å sjå? eller nokon som veit om nokre butikkar i Gøteborg som er bra?..
Kjell
Aktiv
E-post
Skal til Sverige i neste veke, så tenkte eg skulle sjå etter der.. nokon linkar der eg kan inn å sjå? eller nokon som veit om nokre butikkar i Gøteborg som er bra?..
Ikke Gøteborg, men Borås hos NetonNet, trolig en av de billigste i Sverige på det utvalget de har.
http://www.netonnet.se/
Sjekk under TV og projektorer så finner du Panasonic AE700 og Sanyo Z3 til 12990 SEK. Vær obs på at de kan være utsolgt så ring og hør.