Ole Anders Pedersen
Aktiv
E-post
SOS!!
Har sjekket og undersøkt og må innrømme at det er vanskelig å ta en avgjørelse. Ønsket er en plasma 42" hvor bruksområdet er tv med gode analoge signaler, noe dvd og xbox.
Hva skal jeg velge??
PuZuR
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
denne jir meget gode analoge tvsignaler.får den helt ned i 20k!! med fot.da synst jeg du skal bruke de siste 5tusen på en sjikkelig dvd spiller.så vil denne tven ji deg nydelige bilder.
kjelle
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Ser også at 42PA30 selges ned mot 28k hos de store kjedene nå.
Ifølge ryktene så er det nå vanskelig å få tak i 37PA30 til rundt 20k nå. Virker som flere og flere av butikkene går tomme (Expert, Lefdal, Elkjøp)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
det også er en god tv.det vet jeg allt om
.men må si at til den prisen vil jeg ha en hdtv... å da er qpv 42 hd sin tv etter min mening bedre...kansje ikke til tvsignal.men som allround tv...
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Disarm
Hjemmekinoekspert
E-post
Tilgangen på TH42PA30 er ikke bra hos eksempelvis Elkjøp, var med en kamerat som bestilte en slik i dag, og i følge datasystemet var status på denne fra hovedlageret til Elkjøp/Lefdal - vare kommer, dato ukjent -.
TH37PA30 har blitt veldig populær, og tilgangen på denne modellen er også problematisk, da den er blitt veldig populær nå som den ligger i prisområdet 20' kr.
PA30-modellene er kjempegode skjermer, utmerker seg særdeles på sortnivå og kontrast. Og har du analoge signaler så er det få skjermer som kan matche bildekvaliteten du får med en plasma i PA30-serien.
Det negative er lav oppløsning, og dermed ikke noe utnyttelse av HDTV-materiale, og mangel på DVi/HDMi-tilkobling.
- Disarm -
Student og skribent