Logo

Hvilken Plasma 42" el 50" med inneb dig. tuner?

Skriv et svar
11/6/2007 2:09:26 PM #1 av 3
Postet av: Jimmern
Jeg er i kjøpemodus, og ønsker tips om de beste plasmaskjermene med innebygd digitaldekoder. Jeg har i dag kabelTV hjemme, og derfor ser jeg stor verdi i å kjøpe en FlatTV med innebygd dekoder slik at jeg kan bestille Canal+pakken.

Skal kjøpe skjerm i 42" eller aller helst 50". Noen som kan linke til tester som omhandler dette?

Men - hva kreves av den innebygde tuneren med tanke på Mpeg for å kunne gjøre om kabelsignaler til digitale? Er det andre Mpeg-spesifikasjoner / krav dersom jeg ønsker en HD-dekoder fra Canal Digital?

/forvirret :?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/6/2007 3:47:08 PM #2 av 3
Postet av: teebee
uten at jeg er sikker på noe av dette, men trur nok det ikke går å få kjøpt tv med digital dekoder som takler canal+. trur ikke noen tv dekodere har kortleser. kommer noen tver med digital tuner, men foreløpig så er det vel ingen som støtter den standarden som norge valgte. og da snakker vi om rikstv, det digitale bakkenettet.

så kan noen som har peiling på dette gjerne rette på alt jeg har sagt. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/6/2007 10:48:13 PM #3 av 3
Postet av: Jimmern
Vel - brodern har kjøpt 32" Sony med innebygd dig. dekoder som skal takle C+. Det må settes inn en Camkort-leser, og dette skal takle digitale signaler fra C+.

Problemet er at de 2-3 skjermene jeg har sett på - Panasonic og Pioneer ikke har slike innebygde tunere.... ennå. Men de finnes og de funker :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar