Logo

Hjemmekino.no 10 år

Skriv et svar
3/9/2008 4:19:47 PM #1 av 7
Postet av: Torja
Hjemmekino.no 10 år! Burde ikke dette også feires på en eller annen måte? :mrgreen:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
3/9/2008 4:55:30 PM #2 av 7
Postet av: Rune
Jo absolutt bør det feires på en måte i løpet av året.

Jeg håpte at jeg i løpet av året skulle få tak i noen premier som man kunne han en trekning om.

Jeg har som alltid planer om å lage mer funsjonalitet, men pga av jobben blir det ofte mindre tid enn planlagt. For tiden jobber jeg med et bransjeregister som jeg håper kan lanseres over påske. (merker, leverandører og butikker)

Her kan man se et historisk utvalg fra hjemmekino.no

http://web.archive.org/web/*/http://www.hjemmekino.no
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
3/9/2008 5:56:02 PM #3 av 7
All kreditt til våre to administratorer som driver dette, dere gjør en kjempejobb! Jaja, gratulerer med dagen Hjemmekino.no :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
3/9/2008 7:23:08 PM #4 av 7
Postet av: boly
Dere gjør en kjempe jobb, stå på videre.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
3/9/2008 7:30:44 PM #5 av 7
Postet av: Rune
Takk for det, men siden er ikke mye verdt uten dere brukere. :-)

Det er jo dere som hjelper hverandre på forumet på en utmerket måte.
Besøket øker jevnt og trutt, og ligger vel på ca 80.000 unike besøkende i måneden. (noen kan sikkert trekkes fra da de kanskje besøker siden fra flere maskiner i løpet av en mnd)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
3/9/2008 7:49:59 PM #6 av 7
Postet av: petre2006
Hadde det ikker vert for hjemmekino.no tror jeg meget bestemt at den norske HiFi verdenen vert noe i bakleksa. Jeg er utrolig fornøyd mad at hjemmekino.no finnes, består og forblir seriøst. Det er mye godt tyngdestoff som er lettlest for de fleste, det er et seriøst og godt fora, produktoversikter og ikke minst et veldig bra galleri for de som vil vise frem herligheten.

Jeg sitter i kveld, as we speak i kinoen sog ser en film (The black Dahlia) om ble bygget med inspirasjon fra netopp dette nettstedet og nipper til en 18 år gammel Caol Ila whiskey, og sender en tanke til hjemmekino.no sitt runde tall og dere som driver dette.

Hurra,

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/24/2008 8:15:44 PM #7 av 7
Postet av: Berit
Så denne tråden først idag, og har ikke tenkt på at Hjemmekino.no faktisk er 10 år i år. Hurra! :D
(Rune holdt på med siden før vi møttes så i realiteten er den vel enda eldre...)
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar