Logo

God Hjemmekino Jul 2007!

Skriv et svar
12/24/2007 12:51:47 AM #1 av 6
Postet av: Torja
God Jul og Godt Nyttår til dere alle.... Juletre.JPG Juletre.JPG ( 71.580078125 KB) Vist 412 ganger
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/24/2007 1:13:19 PM #2 av 6
Så får vi se hva nissen eller eventuelt andre personer med eller uten masker bringer frem :wink:

Så får vi se hva som kommer av flatskjermer og eventuelle nye skjermteknologier som SED, Laser-Tv og OLED. Les mer om dette her:
http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=10260

Uansett så gleder jeg meg videre å diskutere eksisterende og kommende dubbeditter av alle slag samt å få en ende på formatkrigen som foregår.

God Jul og godt nyttår til alle dere hjemmekinoentusiaster!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/24/2007 3:56:55 PM #3 av 6
Postet av: Rune
Må bare ønske alle brukerne en veldig god jul og håper dere får tid til å slappe av med en film eller 5 i full surround i løpet av julen :-)

phpBB har lansert ny versjon av forumet (endelig, etter mange års venting) så forvent nytt forum i løpet av januar med ny funksjonalitet.

Jeg har såvidt begynt å teste det og blant annet søk virker som er mye bedre.

God jul!!
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/24/2007 7:05:09 PM #4 av 6
Postet av: Berit
GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!! xmas8.gif xmas8.gif ( 10.7763671875 KB) Vist 381 ganger
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/25/2007 8:38:43 AM #5 av 6
Postet av: petre2006
God jul ja! Herlig tid, og nå holder jeg og et annet medlem av forumet (kamelon) på å bygger om kinoen min! Bilder og info kommer iløpet av dagen!

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/26/2007 12:32:46 AM #6 av 6
"Rune" skrev:Må bare ønske alle brukerne en veldig god jul og håper dere får tid til å slappe av med en film eller 5 i full surround i løpet av julen :-)

phpBB har lansert ny versjon av forumet (endelig, etter mange års venting) så forvent nytt forum i løpet av januar med ny funksjonalitet.

Jeg har såvidt begynt å teste det og blant annet søk virker som er mye bedre.

God jul!!


Hva vil være nytt (kort fortalt)? Og vil man kunne få mulighet til å sette opp egne favorittposter?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar