Logo

Førstegangskjøp

Skriv et svar
11/14/2013 1:26:12 PM #1 av 3
Postet av: Banan
Jeg skal kjøpe receiver og høyttalere for første gang. Skal brukes til å få bedre tv- og filmlyd, radio, musikk (hovedsaklig fra spotify). Ønsker bare 2 høyttalere foran på tv-benken, da jeg ikke har plass til noe bak. Kan evt ha smale gulvhøyttalere. All oppgradering vil uansett bli forbedring da jeg aldri har hatt forsterker før, hører musikk med Koss-hodetlf, og ser film med lyd fra tv'n. Kan heller ikke koste altfor mye. Har sett på Denon AVR X1000, og Dali Lektor 2 fronthøyttalere. Nevnte receiver passer med målene til tv-benken slik at jeg får grei lufting ( hyllene er 17,5 cm høy). Noe bedre forslag? Hilsen kvinne 30 år. :roll: :roll: ;-) ;-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/19/2013 1:22:56 AM #2 av 3
Postet av: Zleepyme
Avr-X1000 Er et godt valg til Lektor 2. God reciver til prisen med mange muligheter :) Lektor 2 spiller meget bra i forhold til størrelsen :) Om oppgraderingsspøkelset skulle komme, og man plutselig ønsker surround, så er jo ikke det noe problem :D

PS: Anbefaler også å se på Dali Zensor5. Liten kompakt gulvhøyttaler.

Lykke til :)
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/19/2013 4:43:43 PM #3 av 3
Postet av: Banan
Tusen takk for svar :) Ser ut til at jeg går for Denon. Skal se litt nærmere på hvilke høyttalere jeg ender opp med :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar