Logo

Er det slik vi vil ha det?

Skriv et svar
1/8/2005 5:34:54 PM #1 av 13
Postet av: Alas
Hei, råder folk til å lese denne:

http://www.denverpost.com/Stories/0,1413,36%7E33%7E2611825,00.html

Kommer nok til å kaste ut den monsterkabelen jeg har i anlegget nå ja. Det er jo et pill råttent firma vi snakker om her.

Nei ble skuffa nå ja.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 6:21:45 PM #2 av 13
Postet av: Jan A M
Hvis det der er sant så må jeg si meg enig. Det går ikke an å forvente at ingen skal bruke ordet Monster. Men det er mulig jeg missforstår litt?

Men jeg mener, saksøke Disney p.g.a. filmen Monsters inc. , hva er det de saksøker for da? Hvordan kan denne filmen "skade" Monstercable?

Uansett tar jeg det med en klype salt inntill videre, kan jo være at det er oppspinn eller sterkt overdrevet det som står der.
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 7:03:04 PM #3 av 13
Postet av: Granberg
LOL :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 8:30:19 PM #4 av 13
Postet av: Jan A M
"Granberg" skrev:LOL :lol:


Hva er det som er så morsomt? Er det hele bare kødd eller?

Veit da faen hva en skal tru lenger. :? :evil:
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 10:25:00 PM #5 av 13
Postet av: Granberg
"Jan A M" skrev:
"Granberg" skrev:LOL :lol:


Hva er det som er så morsomt? Er det hele bare kødd eller?

Veit da faen hva en skal tru lenger. :? :evil:

kanskje ikke så morsomt for de som har Monster-kabler selv... sykt å saksøke noen bare pga. noe sånt!
Hvordan kan denne filmen "skade" Monstercable?

tja si det :roll:

da får vi bare håpe at det bare er oppspinn.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 10:40:05 PM #6 av 13
Postet av: Bombadil
Det er jo sykt at de saksøker alle som bruker navnet monster.
De sier "They say they own the name 'monster" og dette er jo helt sykt. ingen kan eie et sånt navn.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 11:42:57 PM #7 av 13
Postet av: Jan A M
"Bombadil" skrev:Det er jo sykt at de saksøker alle som bruker navnet monster.
De sier "They say they own the name 'monster" og dette er jo helt sykt. ingen kan eie et sånt navn.


Nei akurat. Faen bruker jo monster kabler til både fronthøytalere og senter, samt at jeg har ett monster Y-ledd på suben.
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/9/2005 4:07:58 AM #8 av 13
Postet av: Alas
Tror ikke dette her er kødd. Skal faen ikke forundre meg at noen firmaer finner på slikt tull. Jeg sier ikke at man skal kaste kablene sine, men tenke litt over hva man bruker pengene sine på, tro meg det finnes mange alternativ til Monster. Tror ikke det er tull nemlig. Og det er litt skremmende hvis det er sant.

Nå skal det jo sies at jeg vet om en kar som hadde nicket "Tarzan" på et forum, han fikk en mail fra Disney Security et eller annet der de ba ham om å endre nicket sitt.

Som sagt, ingentingen forundrer meg når det gjelder de store karene som r..pu... småfolket.

Med vennlig (og litt bedugget) hilsen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/9/2005 11:43:15 AM #9 av 13
Postet av: Njål
Her er en list (OBS! 5 sider) over søksmål fra Monster, de fleste går på bruk av ordet 'Monster'. Her er en side fra en som vant mot Monster Cables (de prøvde å stoppe ham i å markedsføre Halloweenkostymer med 'Monster' som del av navnet!), med linker til sakspapirer for flere andre saker.
Her er sida til Monster Vintage, en liten butikk som selger brukte '70 og '80-talls-klær.
Nei, det er ikke aktuelt å kjøpe Monster kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/9/2005 12:08:49 PM #10 av 13
Postet av: Typhoon7
Det er jo ikke akkurat noen stor nyhet at firmaer søksøker andre for for å prøve å verne om sine egne varemerker og som har den oppfatning av at andre kun er ute etter å "snylte" på deres varemerke.

Monster er borte fra mitt oppsett, men det er av andre grunner.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/9/2005 2:54:47 PM #11 av 13
Postet av: Tiger


Hårfrisyren var helt Monster. :lol: Nei huff, nå blir vel jeg også saksøkt...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/9/2005 2:58:55 PM #12 av 13
Postet av: Baron
Det er jo helt sykt!
Amerikanere saksøker hverandre for den minste ting!
Hørte om ei dame som snubla i fortauskanten og brakk et ben. Hunsaksøkte de som laga fortauskanten fordi den var et par mm for høy, hun vant og tjente seg noen millioner på det!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/28/2005 10:51:00 AM #13 av 13
Postet av: amatøren
Men nå synes ikke jeg personlig at monster er et sånn value for money merke iallfall
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar