Logo

Ekstern hard-disc... Hva bør jeg kjøpe?

Skriv et svar
1/5/2006 1:25:22 PM #1 av 7
Postet av: Jimmern
Skal handle ekstern hard-disc, men i jungelen kan man gå seg bort :) Har sett på noen typer, men finner ikke ut av dette. Har noen der ute erfaringer med en eller flere typer disc som funker og er av bra kvalitet? Ser for meg minimum 300GB. Prisen er ikke viktig - bare produktet kan ta vare på mine bilder, min musikk m.m.. og at den er ok å bruke. Legg gjerne med en link dersom dere kan anbefale noen disc`er... Takk for hjelpa.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 4:38:05 PM #2 av 7
Postet av: Headbanger Man
Hadde nok kjøpt en LaCie eller Maxtor. Se på mpx.no, der har de bra utvalg :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 9:07:58 PM #3 av 7
Postet av: Bidd@
"Headbanger Man" skrev:Hadde nok kjøpt en LaCie eller Maxtor. Se på mpx.no, der har de bra utvalg :wink:


Har 2 stk Maxtor, begge fungerer fint. (160 + 200)
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 9:09:51 PM #4 av 7
Postet av: fhl
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 9:22:59 PM #5 av 7
Postet av: boly
"fhl" skrev:Ukens tilbud hos mpx: http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=56806

Frode


ikke lenge siden dette var uoppnåelig, og prisen er helt på tryne billi...
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 10:22:07 PM #6 av 7
Postet av: Jimmern
"fhl" skrev:Ukens tilbud hos mpx: http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=56806

Frode


Hei, og takk for svar alle sammen. Vet du noe om denne disc`en? Har du testa den selv, eller vet du om den er bra? Hvordan er denne i forhold til Maxtor og / eller Western Digital? Den ser jo "småfeit" ut - og plass skal det vel være i massevis med 500GB :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 11:23:38 PM #7 av 7
Postet av: fhl
Jeg kjenner dessverre ikke denne disken. Er selv på jakt etter noe lignende, og LaCie får relativt gode kritikker rundt om. Dessuten er den jo billigere enn interne disker på samme størrelse.

Frode
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar