Logo

Benq PB6110

Skriv et svar
4/17/2005 8:43:39 AM #1 av 3
Postet av: espen
Er det noen som har en benq pb 6110 eller som vet mye om projektorer.
Det står melllom og kjøpe PB 6110 eller Epson TW10h sin projektor.

Hvilken er det best bilde på, er det mye regnbueeffekt på Benq sin.

Noen som har peiling
ZepEx
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/17/2005 11:19:45 AM #2 av 3
Postet av: Kal-El
Hei.
Jeg har en 6110. Dette med regnbue-effekten er oppskrytt.
Hadde aldri hørt om den eller sett "den". Hadde det ikke vært for alle som syter over den hadde jeg aldri kommet til å oppdage den heller.
Har hatt en masse folk med meg får å se på film, å de har aldri klaget over regnbueeffekt for de har aldri vært inne på disse sidene å lest om den effekten.
Eneste vist du ska ta deg et glass brus som står på bordet å akkurat da du ser ned vil man kansje oppdage litt av regnbuen , som egentlig bare er en bagatell. Eller vist du har ADHD å hodet ditt går fram å tilbake, så kanskje.
Prosjektorn er et godt kjøp. Støyer utrolig lite(26dB)Legger ikke merke til vifta, bare når jeg setter dvdèn på pause å det blir helt stilt i rommet.
Å en godt ting til: rommet trenger ikke være helt mørkt for å se på film.
men andre ord. Et bedre tilbud til den prisen er godt kjøp. Jeg angrer ikke.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/17/2005 12:38:03 PM #3 av 3
Postet av: Typhoon7
Hvorvidt folk ser regnbuer eller ikke, skyldes ikke annet enn den enkeltes syn.

Blir på samme måte som fargebindhet.

Effekten er ikke oppskrytt. Det er en del som er plaget av dette og for enkelte kan det være direkte plagsomt. Både for de som har lest om dette eller ikke.

Hvorfor du drar inn ADHD? :roll:

Jeg heller har ikke pr dags dato opplevd regnbuer på noen av de projektorene jeg har sett på.

Sjansen for at du opplever denne effekten på 6110 er minimal, da denne har forholdsvis raskt fargehjul.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar