Logo

AE Aelite

Skriv et svar
9/4/2005 9:54:42 PM #1 av 2
Postet av: 4 etage
Noen som har hørt på de nye høytalerne i denne serien fra Acustic Energy. Ser AV HiFi i Oslo har tatt inn disse.

Falt litt for utformingen og finishen, men må jo ta en tur innom for en test. Så også et bilde av den nye OnWall i "Lyd & Bilde" fra samme serien men som ennå ikke har kommet til Oslo.

Er på utkikk etter mine første nye høytalere på over 15 år og skal legge i en del kroner, men har liten plass. Satser på 5.1 foreløpig

Pioneer vsx ax5ai er bestilt, da gjelder det bare å finne høyalerne som skal proppe øregangene mine med godlyd.

Har noen hørt disse eller harr har noen andre høytalere i nogenlunde samme utforming/finish (cherry) så tar jeg imot tips med takk. Tråler så å si aldri hifi sjapper og er svært lite oppdatert.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/6/2005 12:09:37 AM #2 av 2
Postet av: Torja
"4 etage" skrev:Pioneer vsx ax5ai er bestilt, da gjelder det bare å finne høyalerne som skal proppe øregangene mine med godlyd.



Gratis med super receiver...

Tror de flestre høytalere er gode for denne forsterkeren...
:D
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar