Logo

50 vs. 100 hz

Skriv et svar
12/21/2004 8:52:04 PM #1 av 5
Postet av: hdanielsen64
Hei

Startet en post tidligere angående hva som var best av 50 og 100 hz, fant da ut at jeg måtte gå mer opp i pris enn hva jeg hadde forventet dersom jeg skulle ha en 100 hz TV.

Dersom man tar utgangspunkt i at jeg bare ser på DVD, altså veldig lite på TV-kanaler, har det da mye å si om jeg velger 50 hz fremfor 100 hz? Hva vil gi best resultat?

Som jeg også har sagt tidligere, har jeg DVD-spiller med S-video, component og kompositt utganger. Jeg bruker nå S-video gjennom scart, men vil helst bruke component. Lurte på om det finnes noen ikke så altfor dyre 32 tommers TVer med component inn? Eller finnes ikke dette i det hele tatt på slike apparater? (CRT)

Mvh. Håkon
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/21/2004 9:37:02 PM #2 av 5
Postet av: Rune
Den billigste 32" jeg vet om som har komponent er Thomson sin 612 modell. Den har forresten et godt bilde med svært lite etterslep. Selges til 9995 på Elkjøp blant annet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/4/2005 2:53:12 PM #3 av 5
Postet av: hdanielsen64
denne vi snakker om da?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... types_text

Står ingenting om at den har component...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/4/2005 3:54:16 PM #4 av 5
Postet av: arntos
Den har komponent, står ikke på den siden men jeg har prøvd tvèn med komponent. Gir ikke den store forskjellen (om noe i det hele tatt) fra en god scart, men det er en bra TV uansett.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/10/2005 2:57:11 PM #5 av 5
Postet av: hdanielsen64
Ja jeg vet det, men grunnen til at jeg vil ha component er at DVD spilleren min ikke har Scart kontakt, men kun component. I tillegg sier alle at den er veldig bra, så jeg går for den når jeg har nok penger. Takk for svar :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar