Logo

36" crt

Skriv et svar
1/2/2005 2:34:25 PM #1 av 5
Postet av: kjelle
såg i nyeste elkjøp avisa at de skal selge Philips 36PW8719 crt til 9995.dette er vel en bra pris på et godt produkt? vurderer å kjøpe denne som en mellomløysning til plasmaene blir billigere og bedre.men vil det bli et stort problem å sette høyttalere nært denne? vet om 60cm regelen..men enkelte tver er jo bedre skjermet enn andre....så jeg lurer på om det er noen som har sett på denne? og kan anbefale den...tung er den...det er minuset.tar stor plass.80kg. :(
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/2/2005 2:46:23 PM #2 av 5
Postet av: Rune
Heisann.

Dette er et svært godt tilbud på en god TV. Elkjøp selger 32" versjonen av samme apparat til 8495 og da er 1500 kr ekstra for 36" svært lite.

TV'n gir et godt bilde og det er ingen plasmaskjermer som kan konkurrre med denne i billedkvalitet. Når det gjelder tyngde så syns jeg ikke den er så tung. (har selv løftet på denne og det virket da ikke som den veide 80 kg) (vi var 2)

Det jeg syns er dumt er at apparatet bare har to scartkontakter.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/2/2005 5:36:01 PM #3 av 5
Postet av: kjelle
vet du noe om denne takler å ha høyttalere rundt seg? har ikke mulighet til å ha høytalerene mer enn 30 cm unna på hver side...(kansje infoen på philips sin hjemmeside var feil. ang vekt) eller så er dere sterk :p .skulle få med original bord i prisen for 1500 extra.synst dette høres rimelig ut.kan egentlig ikke leve med 2 scartkontakter.men det er jo ikke mange plasmaskjermer til normal pris som har flere heller.vet du om der er komponentinngang på den?eller andre innganger som kan brukes til feks tv spill? da sparer jeg en scart. :p tenker da spess på s-video...

etter nermere sjekk via nettet så ser jeg at den skal ha progressiv scan..men der står ingenting om at den har inngang for komponent...(rart)

Bildeforbedring : LTI, 2D-kamfilter, Colour Transient Improvement, Digital støyreduksjon, Dynamisk kontrast, Dynamisk Scavem, Bildefrys, Progressive Scan
Skjermforbedringer : Skjerm med antirefleksbelegg
Bildebehandling : 100 Hz, 100 Hz Digital Scan
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 11:55:03 AM #4 av 5
Postet av: Grendal
hvordan er denne i forhold til 9509 med pixelplus 2?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 12:48:09 PM #5 av 5
Postet av: arntos
Det er ikke verdens beste TV og den har ikke komponent inngang. Er de toppgit progressiv scan er det tull, di får ihvertfall ikke brukt det til noe. Et lite minus med Tvèn er at den er litt plaget med etterslep, når det blir litt fart i sendingen. Men 10nhøvdinger for en 36" er i allefall billig. 9509 med pixel pluss 2 er nok en bedre tv bildemessig ja..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar