Logo

Ær i behov av råd kring køp

Skriv et svar
9/1/2010 4:46:29 PM #1 av 2
Postet av: AndyCandy
Hej. Detta ær førsta gången jag skriver på detta forum. Och jag ær svensk kan æven tillæggas før er som inte mærker det med en gång. :)

Jag har varit ute på nætet och førsøkt hitta information om billiga projektorer och har funnit en som fræmst faller mig i smaken prismæssigt men æven rent estetiskt. Samsung SP-H03 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=614224

Det fræmsta anvændningsområdet jag hade tænkt att anvænda projektorn till ær før att se på film och spela spel. Det bør tillæggas att jag ær inte så værst kræsen nær det kommer till bildkvalite. Men naturligtvis vill jag ju att det ska fungera att se vad som visas. Det ska ju inte vara vilket rat som helst. Så jag undrar helt enkelt.

1. Ær detta en projektor som kommer att kunna klara av att visa film?

2. Klarar den av spel vi dator, fræmst World of Warcraft men æven andra sorters spel så som Battlefield och liknande.

Tacksam før svar.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/1/2010 5:38:44 PM #2 av 2
Postet av: MindWaste
Dette er på ingen måte en projektor egnet til ditt formål...
854*480 oppløsning og 4:3 native format i tillegg til 30 ansi lumen lysstyrke sier alt.


Om dette er prisleiet du har tenkt å legge deg på (2-3k) bør du heller se deg om etter en brukt 720p projektor som f.eks benq 8720 eller epson emp tw700
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar